می تواند بیماری مزمن کلیه را وادار به کم شدن آب بدن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیوی (CKD) می تواند بسیاری از انواع عوارض شود. می توانید آن را وادار به دست دادن آب بدن؟ اگر بیمار به نظر می رسد این علامت چیزی است که باید آنها را انجام دهید؟

با بدتر شدن بیماری مزمن کلیه، بیماران ممکن است انواع زیادی از علائم ظاهر می شود و کم آبی یکی از آنها است. پس از توبول های کلیوی از بیماران نارسایی کلیه آسیب دیده است، تابع تمرکز از آن را از دست خواهد داد. حتی بیماران آب آشامیدنی نیست، آنها همچنین می توانند مقدار زیادی از ادرار رقیق تخلیه، پس از آن آسان است به رخ می دهد کم آبی بدن. اگر آنها می توانند آب به اندازه کافی در این زمان می کنید، که به جریان خون کلیوی منجر شود کاهش می یابد به طوری که می تواند سرعت آسیب عملکرد کلیه است. بنابراین مهم است به نوشیدن آب به اندازه کافی از مصرف دارو در طول این دوره است. از سوی دیگر، کلیه آسیب دیده نمی تواند به طور موثر کار می کنند، در صورتی که بیماران مبتلا به آب بیش از حد نوشیدنی، مایع اضافی در بدن آنها تجمع می یابد و می تواند در زمانی که ادم، افزایش وزن القاء خواهد شد و یا کاهش برون ده ادرار نمی توان تخلیه. بنابراین به عنوان یک بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شما باید به اندازه کافی آب برای دیدار با تقاضا از بدن شما می نوشند، AOS نیاز اما نه بیش از حد، در غیر این صورت است که بیماری شما را بدتر خواهد کرد.

از آنجا که بیمار متفاوت شرایط متفاوت است به طوری که آنها نشانه های متفاوت ظاهر می شود، اما بدون توجه به آنچه شرایط شما هستند، شما باید توجه بالا به آن پرداخت. آیا هر سیگنال از بیماری خود را نادیده بگیرد، در این مرحله، ممکن است شما نمی توانید معکوس اما شما ممکن است شانس با آن زندگی می کنند داشته باشد. مهم ترین چیز این است که نگرش مثبت و نگه داشتن مبارزه با آن، من معتقدم که شما می توانید طولانی تر و بهتر با روز ما آخرین درمان است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده زندگی می کنند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن، لطفا با جستجو در وب سایت ما. البته شما می توانید با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم چت، آنها به شما در اسرع وقت پاسخ دهید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

می تواند بیماری مزمن کلیه را وادار به کم شدن آب بدن





:: برچسب‌ها: CKD مبانی، کم شدن آب بدن، می تواند بیماری مزمن کلیه را وادار به کم شدن آب بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: